matildas första.

heeeeeeyyyyy! jag och alice har härmat sara och emma (a) med att göra en blogg tsm!
här e resultatet ! ja jajjaja, jag ska fixa designen också. kris just nu;S

till idag.
på morgonen gick ja, mami, hugo och lucas en  promenad på isen på långsjön, härligt men kallt! jag glömde halsduk :/
sen gick vi hem och sen åkte jag och mami till skäris! jag fick h&m/kappahl presentkort i juleklapp, och nån gång måste man ju bränna dom XD

det blev från Kappahl:
2 linnen likadana svart/vit.
en sjal mörkblå/vit rutig
ett nattlinne, supergölligt siden : )


H&M:
ett lila linne med paljetter och pärlor som ja ska ha imorn (nyår)

Juste, nyår, tänk att ett år kan gå så jädrans fort, helt ooootroligt!
och nästa år kommer bli bättre än det här. punkt slut.
får dataförbud imorn för mami&papi, har vart inne idag hela dan :/ jaja, så kan det vara.

så jag kommer inte skriva imorn :S
SÅ FRÅN MIG TILL ER GOTT NYTT ÅR!

pussaråkrami<3

                                                                                                                                                                           / TILDU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0