- Från varma kreta

Hej allihopa!
Ledsen att jag inte hann skriva ett inlägg INNAN jag åkte. Men det går väl bra att skriva nu ?
Resan hit gick bra, 2 timmars bussresan inräknad. När vi kom fram var det bara hopp i poolen som gällde, och soooooooola. Just nu sitter jag här med bikinirand *stolt* Nejmen, jag har faktist fått färg, och det kommer mera kan jag lova. Idag dock så höll jag mig i skuggan för det mesta eftersom gårdagens bränna kändes, kan man säga... Men benen solade jag iaf. Sen har det varit vattengympa & skit. Men lollo&bernie låten har defentivt fastnat på huvudet.. Helt sjukt dålig låt som fastnar. Vad jag skriver om ointressanta saker.. Haha, lite speedad antagligen.
Fick en kommentar av "NIKLAS" : FAN VAD DU LEKER!
Asså jag säger bara : PALLA BRY DIG! Du leker att jag leker aight ? JUSTE JUSTE JUSTE!

Nejnu så börjar det gå överstyr, skriver när jag kmr hem om inte tidigare..
Kram tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0