12.34.56 7/8-9

Häftigt va ? 123456789 ? Läste aftonbladet och då blird et exakt som det står i rubriken, just idag! Rätt coolt, såg att emma också skrivit om det, så förlåt om du tycker att jag snodde, men det gjorde jag ej (a)
Var med sofia i nåra timmar, vi har inte träffats på länge, så hon ringde och kollade, och självklart så tyckte jag att vi skulle träffas! Vi gick på en promenad inkl, ett besök på konsum, med glass! muuumms. Sen hem, och blev lite data, sen snackade jag med denniz & stellan ett tag, sen blev det pizza till middag , och sofia drog hem. Nu är jag mätt som en plätt och sitter mest och chattar lite. Jag har märkt att vi har typ 8 läsare per dag ? Fan vad förnedrande!
Imorgon är det FEEST! Så det blir städning+fix+laga mat+duka+hälsa på allt folk+festa loss natten lång, så himla najz alltså!? Kmr förmodligen bli en massa bilder, så dom ska jag försöka lägga in, jag är verkligen värdelös på det!
Nu ska jag lyssna på Hot tamale ! ( se nedan för youtube klipp )
Ha det as bra!
/ m

http://www.youtube.com/watch?v=RAQPQuGGJhM
kopiera länken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0