Bilder & information

Hej!
Nu kommer hela vida informationen om i lördags/söndags!
Jag kom till reimers vid 1 tiden, och då stod jag mest och hjälpte dani i hennes loppis, vi fick en hel del sålt! Vilket inte ellen & frida fick , som sålde baugetter.. naaaw!
Där stod vi till 3 nånting, då packade vi ihop, sen stack ellen&frida ner och badade. Då köpte jag & dani godis för 114 kronor, mohaha! Vi tjuvsmakade lite.. och sen så började vi gå hemmåt med det som inte blivit sålt. När vi kom hem, så kom jonte, så vi gick upp på dani's rum och chillade lite. Sen kom Stellan, och senare Preben. Sist kom denniz&abbe, och sen kom även hilma! Kvällen var crazy, och om ni ser bilderna nedan kanske kanske ni förstår mig..
Somsagt fick jag högst 3 timmars sömn den natten, alla vaknade vid halv 6 , och då gick vi upp. Vi blev lite chockade när vi kollade klockan, men vi pallade inte börja om att försöka tysta ner alla... Vi gick upp & kollade på tv en snabbis, satt och mös ( det där kan misstolkas ) i soffan allihop, och käkade upp gårdagens pizza, läsk, godis och chips. mohahahaha
Nej nu får ni njuta av bilderna! Enjoy!

Stellan som kramar Hilma. Ständigt! ;D stellan ser lite drogad ut ? ;o

Denniz gör vad ? Runkar till HARDSTYLE SEX? Hmm..

Abbe kör pingisdansen.. yeah

Ellen & Dani försöker styra upp det hela. Ellen lånade denniz tröja.. woho

Öhöhöh ? Damp ?

Stellan chillar järnet

- NOO ! TA INTE KORT! " tyyyyypp, preben är under täcket..

Yummie, oboý på morgonen!

Jontes.... hmmm.. huvud ? axel ? Jonte förstörde förresten danis fina lampa... då blev det livat! Stackars dani! <3

Abbe är tröttast..



Vi är så f*cking bääst!


Puss på er alla ni är bäst :*
Kramar Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0