Flumm med Dani & Ellen

Hej!
Idag så stämmer faktist rubriken, jag flummar med dani & ellen, oj så najs! kidding.
Jag´, Dani, Ellen, Denniz, Stellan och Jonte badade idag på eriksdalsbadet, äventyrsbadet FAKTIST! Det var super kuligt, och vi badade i hela 6 timmar! Wie! Ut & In, Upp & Ner... Sen käkade Stellan på donken, så alla andra satt och kollade på.. hehe. Sen följde dani & ellen med hem till mig, så käkade vi gott, och sen låg vi på studsmattan till 10.. Det var sån skön kväll, och man kunde bara ligga ute och chilla järnet.. najz. Vi körde sanning/konka med denniz via tfn.. haha. so funnie! Imorgon så ska vi nog träffas alla IGEN! Vi får aldrig nog av varran (a)
Ellen har världens problem med att få i täcket i påslakanet, hmm..
Nu ska vi ta & borra tändischarna, så hörs vi imorgon
Kram tiiilda (  lr matti, som dani alltid kallar mig<3 ) 

Kommentarer
Postat av: elleen

du glömde visst skriva upp att leon var med på badet:P Jag e med min kompis siri. Saknar dej,, kram <33

2009-08-19 @ 16:56:44
Postat av: matti

Sv : MEN GUD VAD PINSAMT! Okej vad roligt :)

Saknar alltid dej <3

kram

2009-08-19 @ 20:12:53
URL: http://tildubralis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0