FÖRLÅT LEON!

Hej!
För det första skäms jag! För jag glömde skriva att Leon var med och badade på eriksdal! FÖRLÅT LEON!

Till idag,

Första dan. Gick bra, skit schema, men whatever.. 3 nya i klassen. Blenda, Sara och Vidar. Verkar väl okej!
Började somsagt 1, och slutade 2. Sen följde Cissi och Sofie med mig hem, och vi började göra pannkakssmet. Senare kom Anna, hon var tvungen att åka hem och släppa in deras katt Mojje, och sedan kom hon. Vi gjorde alla pannkakor, som tog typ en timme eftersom vi gjorde dubbelsats idag! Sen åt vi med glass o sylt som tillbehör. Yummie!
Vi gick sen upp till allrummet och körde race med mina små söta yatzy&enzo, yatzy vann typ hela tiden, för enzo är så speedad och springer åt alla håll.. hehe. Sen gick vi ut & hoppade lite på studsmattan, och sen kollade vi på linas kvällsbok, och jag snackade med abbe & denniz ett tag.... *host host*
Nu ska jag underhålla jonathan för han har tråkigt!
Börjar 8.10 imorn.. SKIT KUL!
Kram
Tildis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0