Framtiden


Ett flygfoto över Reimersholme, ser ni så fint det är !?

Hej !
Vaknade vid 8, men somnade sedan om och vaknade 10.15, så najz ! Då snackade jag med anna i tfn ett tag, sen så tog jag en behövlig dusch. Nu har jag käkat frukost, och sitter och torkar fram datorn i soffan. Ska strax gå upp och byta om. Blir nog jeanstights och adidas tröja idag. Man måste ju se lite respektabel ut första dan ? Eller ?
Får inte glömma att lämna in ledighetsansökan idag, för jag drar ju till kreta nästa torsdag! Shit vad naaaaaaaaaajs!
Jag ska bara sola järnet, ( eftersom jag inte blivit brun i sommar -.- ) och sen ska jag bada, vara med mina underbara släkt och fira mormor, som är anledningen att vi ska dit ! Jag har fotfarande inte hittat nån present, men det fixar jag i helgen nån gång. Juste, helgen! Dani & Ellen ringde igår och var helt speedade. Det enda jag uppfattade var ungefär : MAAAAATTIII, REIMERSHOLMES DAG, LÖRDAG, SOVA ÖVER, ALLIHOPPA, KOM TIDIGARE, ETT VILKOR, SOVA I STOR SÄNG sen *klick* Haha, så typiskt mina flickor! Men alltså blir det översovning hos Dani på lördag så det ska bli kul!
Det blev inget med pannkakor med lisa, eftersom hon skulle få fotbollsträning, och fick träningstiden igår, så jag tar med mig nån annan istället helt enkelt! Anna, Cissi, Sofie ?
Nu ska jag upp & fixa iordning mig, för jag tänkte jag kunde ta en promenix, och då måste jag gå senast halv 1.
Puss&Kram
Tiildis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0