He's screaming she..


Gammal bild på mig och min bästastebästevän.
Tja bloggen!
Sitter i nattlinne i sängen, helt slut efter idag. Åkte in med mama,bröderna,och fille till ung, men sedan mötte jag upp denniz & abbe där.. Senare träffade vi Stellan,Leon,Sebbe,Jonathan och Nicole ( yeeah, en tjej! ) och så gick vi med dom ett tag. Senare sprang boysen iväg, och jag, nicole & hennes kompis gick runt lite, gick till the voice tältet och dansade lite.. maha. Sen dissade alla mig så jag gick runt ensam, så då åkte jag hem med mamma. Vi lämnade flle & köpte med oss mat, sen åkte vi till bosse&lotta och käkade italienskt, och jag busade med tyra&moa.
Vi kollade på Hitta nemo på engelska ( eheh ) och sen så nattade jag tyra genom att ligga och mysa, läsa bok och sjunga lite.. Höll själv på att somna när vi låg där och mös.. Det känns nästan som en lillasyster...
Nej nu ska jag sluta snacka om tyra, den här bloggen handlar om MIG! Haha, skoja..
Jag saknar alice mest i hela vida världen just nu, och fick ett mejl idag, och hon hade det as bra verkade det som!
Det glädjer mig, men jag är ändå inte hel utan henne.. usch.. alice kom hem genast! Love uuuuuuuu

Ha det bäst
/ kram tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0