Jävla iiiiiiiiiidioter!

Tja!
Har precis käkat gifflar, med chokladsmak! Nytt, och gott! Kände av att jag hoppade lunchen, så gifflarna gjorde susen!
Alla detaljer om lördagen kommer senare ikväll eftersom jag inte har nåt minne på den här datorn, så kan ikke ladda upp här. Och bröderna har den andra datorn och vägrar lämna ifrån sig den..
Nån som förresten har tips för skavsår? Jag hade ett par nya, eller nya & nya, inköpta i somras, ballerinaskor! Fatta vad sjukt ont jag har, har blåsor på hela fötterna, hemskt! jaja, nog om mina skavsår.
Dagen var ok, lååång, men med en skön och behövlig sovmorgon ( för min del ) Efter dom knappast 3 timmars sömn jag fick i lördags så behövde jag verkligen sova! Nu ska jag ta lite bubbelvatten ur kylen (a)
Kram
Tilda

Ps, jag bryr mig inte ett skit, men jag kommer aldrig lämna d & e.. ni blir aldrig av med mig.
Ps2, Saknar redan mina flickor, daniella o ellen. §

Kommentarer
Postat av: Ellen

va bra!! Vi lill aldrig bli av med dej <33 puss och kram saknar dej kraamiizz, älskar dej gumman! du är bäst! /elleen och ruccola

2009-08-24 @ 18:56:39
Postat av: Matilda

Ellen Sv: Haha, det kommer ni aldrig bli heller! Saknar alltid er, och älskar alltid er ! Nej ni är bättre !!!!!!!!!!!! <33333333333333333

PUSS / endast eran matti

2009-08-24 @ 21:32:47
URL: http://tildubralis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0