Let's play a lovegame

Tja,
Förra inläget var jag lite speedad, men jag har inte skrivit på en data på länge, så då kan man bli lite speed..
Nu har jag precis städat rummet klart, eftersom pappa ska ha 40års fest imorgon så blir det bara laga mat, städning, och handla mat idag... Men rummet är somsagt klart nu. Mjusiken från spotify står på högsta volym, och jag dansar runt lite. Kollot var underbart. Underbara fantastiska nya vänner. Nummer byttes SÅKLART. Så jag tror vi ska träffas hemma hos mig på måndag, och sen blir det nog 08 med gänget på onsdag... Ska kolla med dom idag hur det blir. Saknar dom zuper mycket redan! Det blir antagligen nån pingistunering på måndag. ( haha även fast stellan hatar pingis ) För pingis spelade vi varje dag, hur underbart ? Solen stod på  topp hela dagarna, några små skurar på nätterna, men annars bäst.
Bad, sol, skratt (!!) Jag tror jag har slut på skratt snart, imprensip hela tiden så skrattade jag. Sen var det såklart disco, med dans, dans, dans och sjukt bra musik. Jag & Dani var kvar i finalen i dansstopp, men jag VANN. Jihu!
Sen var det ju lite tryckare osv.. ^^ Och spökrundan var läskig den me, jag fick sjukt ont i halsen efteråt.
Och mat, gud vad god mat. Ett mål fick man göra per dag, vi var uppdelade i 5 grupper. Alltså, kockkollot på härjarö är verkligen att rekomendera! Helt okej bra ledare var det oxå. Lekar, OS, och massvis med mer som hör kollo till.
Jag ska verkligenverkligen försöka ladda upp bilder från mobilen, promise!
Nu ska jag byta låt, och sen ska jag ta en uppfriskande tandborstning. Najz.
Juste, Grattis så mycket Denise & Denniz på eran namnsdag!
HA DET BÄST.
/ tildis

Tack, Dani, Ellen, Denniz, Abbe, Stellan, Elias, Leon, Preben, Denise, Felicia för att ni är så jävla bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0