My name is......tiildiz

Tjaau!
Sitter här vid datan och är helt klar inför innebandyträningen som börjar vid 18. Mamma är snäll och skjutsar mig eftersom hon ska ändå åka & handla! wie! Dagen idag i skolan var väl helt ok, jobbigt med alla lektioner, men ändå okej! Efter skolan gick jag hem tsm med sofia, så vi snacka sen gick vi hem till var & en. Ellen & Dani kom sen förbi ett tag, och vi låg på studsmattan & snacka, och jag saknar dom varje sekund! Jag gillar verkligen er super mycket tjejer, ni vet det! Dom har nu gått eftersom dom skulle hem , och sen ska ju jag på träning också, så det blir nog bra. Men vi träffas ju i övermorgon igen som tur är! Då får jag även träffa denniz, abbe, jonathan, preben,leon och stellan! So funny vi ska ha! Skräckfilmer på kvällen, och kräftskiva me! Gosh, jag kommer ha det bäst med mina underbara vänner!
Nu kom mamma hem, så jag ska väl snart dragga till träningen. Chatta klart med denniz också.. berättar en pinsam sak sen är jag kmr hem! .. :)
Puss
Tilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dej med <3333 / Ruccola och elleen

2009-08-24 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0