Nothing compares 2 you

<3 <3


Hej kära blogg!
Nu är jag HEMMA! Iförsig har jag bara vart borta i 2 dagar, men ändå! Det ska ändå bli skönt att få lägga sig i sin een säng, undra om jag kanske kan byta lakan ? gud så mysigt! Jaja, btw så har jag haft det zuper! Grym träningsvärk, och jag skulle kunna somna när som helst, men man känner ändå att man rört på sig, och det är ju bra?
Jag stod faktist målvakt på dagens träningsmatch mot hagfors. 2 mål släppte jag in, och vi vann med 3-2. Vi har varit peppade hela helgen, och det syndes verkligen på planen, jag hade så sjukt kul! Åh, vi är verkligen världens bästa lag. Älvsjö AIK, bäst i europa! <3
Men nu är jag hemma, och ella sover här inatt, myspys! Vi har käkat gott, och jag har lovat mamma att packa upp väskan, men vettefan om jag orkar. Jag är seriöst dö trött! Help me someone!
Vad kul det är att läsa allas braiga bloggar nu när man vart borta ett tag!
Nu får ni ha det bäst, så lovar jag er att jag sussar innan tolvslaget.
Kramis Tilda

PS! Saknar dig ALIIIIICE!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Sv; Okej, jag meddelar dig sen när jag har valt ut dom som går vidare :)

2009-08-17 @ 12:49:02
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Finalisterna i min veckans blogg har kommit upp nu, gå in och kolla om du är en av dom :)

2009-08-17 @ 16:28:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0