Om jag kunde drömma

Tja alla coolingar!
Sitter i min säng med brosan, och chattar med min lilla kusin. Dagen i skolan har vart blä, men ändå kul att snacka med alla mina fina vänner. Efter skolan gick jag med sofia, och sen skildes vi åt efter den där fucking omvägen ännu än gång. Har precis käkat mumsigt med familjen, fisksoppa.. med vitlöksbröd. Var & handlade med mamma på vivo, hon skulle hämta ut nåt paket och köpa baugette, så jag hängde med helt enkelt. I paketet innehöll lite böcker och sånt. Fick faktist en bok! Första delen i Twilight serien! Om jag kunde drömma. Har redan börjat läsa efetrsom jag blev så sugen .. och jag älskar den redan! Den kommer jag läsa minst 2 kapitel i ikväll, garanterat!
Imorgon drar jag när jag är klar till reimers, och hjälper dani & ellen och sälja baugetter och ha loppis, sen sover jag ju somsagt där på kvällen. 8 personer blir det som sover hos dani ( om man inte räknar med dani ) så det blir full fart! Kommer vara att bild späckat inlägg på söndag kan ni ge er på! LOVAR!
Nu ska jag chatta lite med kussen & jonte.
puss
tiiilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0