Reimersholme yeah!

Hey alla glada!
Shit vad jag är speedad! Jag snackar så jag blir törstig, men är ändå trött i ögonen, hm..
Dagen idag: Mamma väckte mig,ellen & dani vid 8 eftersom vi var tvungna och gå upp då av en privat anledning, och vi var typ helt döda efter en lång men sjukt flummig natt! Vi kom iallafall upp, ( dani gick såklart upp sist! ) käkade frukost, och bytte om. Sen gick vi ut och la oss på studsmattan och ringde preben,stellan,denniz o leon. Det var bara preben & stellan som kunde, så dom kom hit efter ca en timme.. Vi körde sanning lr konka.. och låg & snackade ett tag.. Sen gick vi till konsum, och preben köpte en stor jävla cola... haha. Sen satt vi & gunga ett tag, träffade sofia, och presenterade henne för allihop. Sen skulle hon till nånting med (programmet) REA. Och vi stack hem.. Sen började det ös regna, så vi gick in & käka lite.. sen chillade vi järnet. Sen var ellen tvungen att dra hem.. *snyft* Men vi hade skit kul ändå! Sen drog vi hem till Dani, som bor på reimersholme ( därav min rubrik ) Jättegullig liten lägenhet! Vi körde sanning & konka även där, och käka godis, spelade sims och garvade. Senare kom Ellen, hon spelade fint på gitarr, och det var super mys! Sen gick vi ut, och typ sprang runt ? hehe.. Sen käkade vi danis pappas egengjorda pizza, så jävla grymt gott! Efter det så var vi tvungna och dra, eftersom klockan hade hunnit bli 21. Dani & Ellen följde oss till bussen, sen drog vi. Dadie var snäll och hämtade upp mig vid t.plan.... Så nu är jag hemma och chattar med mina goda vänner, snart ska jag ta en dusch, sen är det PISS SKOLA imorgon. Fast kul blir det efter, när jag & lisa ska göra pannkakor.. oh vi kmr väl ihåg hur det gick förra gången ? =)
Kraaaaaaaaaaaaaaam
Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0