Stampa med Leroy


Hey!
Sry att jag inte skrivit på 3 dagar, men jag har inte varit inne på datan så mycket dom senaste dagarna. Aja, i söndags så kom denniz o abbe hit, och vi dansade, snackade.. dom spelade på brödernas tvspel, *suck* och sen drog dom.. najz.
Sen på måndagen så gick ja,denniz,abbe,dani o stellan på bio på sergel. "Sommaren med Göran" Den var väl kulig! Värd att se iallafall! Sen drog Stellan hem, och resten följde me mig hem och sov här, full fart! Denniz var tråkig och satt och spela, och vi andra låg i mitt rum och garvade häcken av oss. Somnade vid 2 ca..
Vaknade sedan vid 11, och då låg vi & snacka ett tag. Sen vid halv 3, drog jag & dani in till ung08, medans d & a inte ville följa me, så dom åkte vidare hemåt. Mötte upp dani's morsa & kompis, och sen drog vi in. Sen skulle jag träffa kiana, så dom gick, så skulle jag ringa och så skulle vi mötas igen. Såklart så hade jag råkat skriva fel nr till hennes mamma, och dani's mobil var urladdad så det sket sig. Jag drog hem, ringde mamma som tröstade mig lite, och sen hämtade hon upp mig vid telefonplan. Nu är jag hemma, och eftersom min kära far fyller fyrtio år idag, så har vi mysmiddag med familjen, med skaldjur, pilgrimsmusslor,lax,skagenröra,och massa annat gottgott! Hur mysigt är inte det ?
Får se om jag träffar de,a, & da imorn också, annars ringer jag carina.
Ett stort grattis till emma som fyller tonåring idag också. Grattis !
Kram Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0