Today is the day!

Hej!
Sitter och glor på MTV, top 10, såå intressant... Vaknade vid 8 och läste i om jag kunde drömma till 9, sen gick jag upp och tjafsade lite med lucas, men seriöst, vilket damp man kan få ? Aja, fixade frukost åt familjen. Förutom dadie som hjälper hans bror och flytta, alltså peter, som ska flytta ihop med anna! Grattis på er!
Regnet öser bokstavligt ner, helt sjukt! Vad ska man ha på sig på en sån här rutten dag? Help me someone!
Ska väl snart börja fixa mig ändå, och vid 12 nånting så sätter jag mig väl på bussen mot telefonplan, sen därifrån t.banan av vid zinken, sen är det bara bussen mot reimers, så rätt lätt ändå! Ska somsagt hjälpa till på marknaden som dom ska ha där idag! Funderar på att leta fram en bra film som jag kan ta med om vi kan glo på ikväll.. Men undra vilken?
Jag ska ta en najs dusch strax, och sen ska jag smörja in mig i body lotion och skit, bara för att jag är så grymt sugen på det! Boken, om jag kunde drömma har jag kommit till sida 130 till.. Snabba puckar! Men man blir seriöst beroende!
Nu ska jag chatta,sms och pussa på er.
Kraaaaaam
tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0