Vi är överallt

Hey everybody!
Gosh vad trött jag e.. Skulle kunna somna när som helst, kan iförsig börja fixa iordning mig, men vem pallar det ? Nej, ett litet tag till blir det uppe! Måste få klart packningen tills imorgon. Vi träffas vid 9 utanför hallen, och sen åker vi där ifrån. 35 härliga mil väntar.. jippie (not!) Jag blir ju så himlans åksjuk ibland.. Menmen, man får ju hoppas på det bästa elr?
Dagen idag blev på 08, igen. Ellen ringde imorse och hon skulle ta tåget hem till 1, och hon ville så gärna gå på 08 så jag följde med efter lite tjat. Mami & Mia skulle in till stan och shoppa, så jag åkte med dom dit, käkade gott på friday's och gick sedan och mötte upp preben vid t-centralen, vid halv 4 ca. Ellen & Hilma (ellens kompis) skulle inte komma förräns 4, och denniz var redan inne, så vi gick in till åhlens, och typ snackade och kollade på lite... skivor ?

Tillslut kom ellen&hilma, och vi gick in till ung. Vi hade kul ända tills det började ÖS regna, alla tryckte ihop sig i tälten och det var en enda stor vattenpöl alltihop, men vi hade ju såklart skit kul ändå. Både jag,ellen,hilma & preben blev helt plötsligt sugna på glass när det regnade som mest, så vi stod där och käka glass, muums! Pistage e överlägset!
Sen träffade vi leon,sebbe,denniz,jonathan & stellan, och gick runt med dom ett tag. Åkte sen hem med mamma&mia vid 18 nånting. Fick en fin sl tatuering innan vi gick också, en grön (a) 

När vi kom hem, så kände jag mig blöt och kall, så jag bytte om och satte på mig varma & sköna myskläder. Började sedan packa smått, och nu så är imprensip hela packningen färdig, men det är ju allting nånting.... min träningsoverall är nämligen *poff* BORTA! Jag är så arg! Hur fan kan båda delarna komma bort, bara sådär!? Skit.. man borde ha larm på kläderna så man bara kunde trycka på en knapp och så piper det där dom är. Det kan väl något geni hitta på och börja sälja? Eller? Åh, bara värdelöst.. Packa är skit, punkt slut. + att jag är just nu inte alls sugen på att åka på träningsläger just nu, men det blir roligare sen, nu är jag bara trött & tråkig. Ni orkar väl knappast läsa det här inlägget.. elr ?
Kramis
Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0