2010

Hej bloggen, och Gott Nytt År på er allihopa ! Sitter just nu och tittar på när mia,leffe,mamma och pappa håller på att fixa maten. Resten av gästerna kommer typ om 10 minuter! Då ska vi typ direkt gå till långsjön och åka pulka. Det blir mysigt, även fast mitt hår ( som jag plattat hela j*vla morgonen ) kommer bli krull, och mitt smink kommer rinna... -.- Aja, när vi kommer hem så grillar vi korv, och sen ska alla byta om till finkläder och sen ska vi väl smälla lite smällare, jag,victor, bröderna och alla andra barn.
Saker som ska hända nästa år är b.la :

The Last Bounce konserten i April.
The Studio med Alice i Mars
Jag fyller fjortis i Februari
Massor med roliga premiärer
Eclipse i Juni (!!!!)

Lägger till i listan om jag kommer på mer. Jag hoppas att ni får vääärldens bästa 2010 och att det blir ännu bättre än 09. Ha det så bra så hörs vi nästa gång 2010, om inte ikväll !

Gott nytt år önskar vi på tildubralis. Matilda & Alice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0