All I want for Christmas is you

hejssan. Sitter just nu och lyssnar lite spotify, för nu funkar den här datan igen ! Nytt mobilt bredband, wihuuuu.
Vilken härlig dag! Hur mycket snö som helst, och det slutar aldrig snöa, hur underbart är inte det här ?
Lite mulningar och snöbollskastning var det allt, mitt hår känns som typ klister, haha :(
Idag kom rebeccas älskling till skolan, så vi förföljde hnm lite HAHA. Gick inte sååå bra, menmen.
Så vi sprang runt i ljushallen, ut & in. Och ja. Vi hade de lite kuuul.. !
Skönt med sovmorgon imorse, vaknade vid 8, sen var det bara chill, sen gå till bussen.
Gjorde lite julkort på engelskan/svenskan. De va as najs, och jag fick typ ha på mig min mössa på alla lektioner utan att nån sa nåt, yeaaaaahahahhahaha. skojja. Jag är så rolig idag!?
Nej nu ska jag byta låt, den här suger :o
Hoppas ni äääääääääälskar våran blogg för det gör jag .....HAHAH (flumm!)
Kramsie


Kommentarer
Postat av: RC

haaha jaa min älskling va och hälsa på oss (mig)! HAHA;)<33

åh ja blev överlycklig när jag såg honom men jag borde ha kramat honom när jag väl hade chansen...snyft! älskar dig tilda!<3 poussyy

2009-12-15 @ 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0