BULLETPROOF

hejs bluggs. Kom hem för typ 30 min sen från aliiice. Det blev lite annorlunda dag än vad jag trodde de skulle bli. Men roooolig ! Jag åkte iväg på dan med mamma, brosorna och deras kompis och köpte julklapp te alice. Sen släppte mami av mig vid alice, och där var anna & cissi och då bytte vi julklappar och öpnnade de.
Jag fick av:
Alice : BodyLotion som luktade asssss gott, och parfym som jag verkligen behövde, min andra är typ 3 droppar kvar.
Cissi : Ett pack med body lotion, shimmer lotion och shower sak. Luktade as gott !
Anna : Ett par as fina stora örhängen som jag har på mig nu!
Jag blev jätteglad för allt ! Tack flicksor ! Efter presentöppningen så tog vi det chill, sen gick vi korta E4an med neman, sen tog vi det lungt & garva.
ska fixa med maten .. koka pasta (hahahhaa)
Kramsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0