Clothes off !

Tjaaaa bluggsen. Sitter och kollar på nåt skit program på tvn och håller på att kissa på mej, ajaj, inte bra !
Idag blev det somsagt liljeholmen med gudmor & mamma. När vi kom dit åt vi lunch, en foccacia (varm macka) med parma blev det för min del. As gott, sen gick vi på gina, och jag har faktist tagit kort så ni får se vad jag har köpt idag ! Och + på min outfit för dagen ! Duktig jag e va !? Sen fick jag en julklapp av Camilla också !! En bok. Twilight - Bakom kulisserna. Jag är huuuuuuuur glaaaaaad soooooooom heeeeeeeeeelst !!! Så underbar bok ! Läs mer om den på twilighttilda ! Nu ska jag upp och plocka in mina kläder, sen ta en dusch. Imorgon blir det becca.


Outfiten.. :)

MIN BOOOOK !

Ny tröja (samma som jag köpte igår fast grå)

Randig tröja, den är snyggare på ! kan fixa en bild med den på sen :)

Min Ipod !! Den ser blå ut på bilden, men den är lila ! Ser ni vilken låt jag lyssnar på ? The best !

Kramkram, hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0