Crunchy crisp

hej loooovers. sitter och käkar youghurt med crunchy, eftersom jag ska träna senare så får jag faktist äta det idag! Kom typ precis hem från skolan, och snart kommer sofie hit och bakar pepprisar med mej, hon skulle först hem & hämta lite stuffs till innebandyträningen som vi har ikväll, och så åker vi tesammans dit. Smarta vi e va?
Sen efter innebandyn ska jag kolla upp lite nytt om älsklingarna i twilight och lägga in ( om jag hinner ) och sen ska jag däcka framför tv:n och kolla OD. Lovely !
Slänger in en hiss&diss här nedanför, men först ett betyg på årets julkalender.

Årets julkalender heter alltså Superhjälte jul, och handlar om Supersnällasilversara och Stålhenrik som nu gått och blivit pensionärer. De måste ta hand om deras två barnbarn eftersom deras dotter ska iväg på ett viktigt uppdrag ute i rymden. Samtidigt så finns det en grupp, och en byggnad som heter Barnverket, där de jobbar för att alla barn ska få det bra! Nu har det däremot råkat anställa som ordförande, Superskurkarnas superskurk Gjerda! Vad ska hända NU!?

Betyg för första avsnittet är :   av 5 tomteluvor.

Kommentar : Jag tycker det är lite fööör mycket ibland, men humor finns det i, men minus för massa sånger och danser, uueew, jag är verkligen allergisk mot påhittade låtar och grejer. Nej - Inge bra alls med det! Men 2 starka luvor för humorn och lite bra story i bakgrunden.

Hissen & Dissen lägger jag in i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0