Dan före dan före doppare dan.

JAG HAR INTE DÖTT ALICE I'M HEREEEEEE !
 
Hehe, va bara tvungen att skriva det.. :)
Hejsan bluggsen. Sitter vid köksbordet och mamsi och papsi ska slå in lite paket till grabsen.
Dagen idag så åkte jag & mamsen först till solna och köpte lite saker, sen åkte vi till skäris och där köpte jag juleklapp till becca, som jag sedan mötte upp där och gav.. Jag gav tredje twilight boken "ljudet av ditt hjärta" eftersom hon snart läst ut andra. Hon blev super glad ! Sen delade vi på en nacho tallrik och åkte sedan hem och var hemma ett tag. Sen åkte vi till bosse,lotta,tyra & moa för att lämna julklappar till tyra&moa. Tyra fick ett nattlinne med hello kitty och moa en pyjamas med hello kitty. as gulligt !
Jag fick ett presentkort på gina ! WIIIE. Äntligen, nu kan jag köpa mig nåt vackert !!
Vi åkte hem, och var hemma typ vid halv 10 tiden. Här hemma har jag slått in bellas present, och hm.. kollat på jag vill bli stjärna och ja, nu är jag här.
Imorgon så har vi proppis schema för dagen, storstädning b.la. Fast det brukar faktist bli rätt kul om hela familjen städar + julmusik ! Sen blir det granköp och pyntning.
Sen är det ju julafton. julafton. julafton. julafton. julafton. so wonderful. bara längtar !
Sen är det ju nyår med alla bääääääääästa !
Aja, nu ska jag sluta ta av eran tid.
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0