en söt (cashew) nöt :)

hejsan svejsan. Kom precis hem från bralis. Blev ingen träning idag, har haft ont i magen sen imorse och det gör fortfarande ont... Med Alice så stod jag mest utanför portar när christina & alice sprang upp & ner och delade reklam. Jag och nemo stod utanför och vänta.. 2 timmar senare så kom vi tillslut hem och då gick vi till woken. Där åt både jag och alice kyckling me cashewnötter. Gott men hot som jag brukar säga ehehehehehe.
Efter maten åkte jag nästan direkt hem. Nu ska ja plugga svenskaprovet som jag för övrigt fick göra omprov på imorgon, eller ja hela klassen fick göra omprov. Så, nu e det bara att pluggapluggaplugga!
Ni ska såklart få twilight news idag...! Fy på mig som inte hunnit med det ...
Nu ska jag checka neeeeeeeeeeeeews.
Kramsie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0