Gäst blogg!!

Hej!!!
Fanny här,nu sitter jag och tilda och gungar till "day ´n´night (hela soffan vibrerar XD )
Snart ska vi äta efterrätt.Jag tyckte att Matilda skullen lägga in lite bilder från kvällen men hon var SÅ slö(som vanligt (:  )
Hon var också tvungen att" fixa till "mig eftersom hon tyckte det var konstigt att komma med jeans och peaktröja på nyårsafton,vad är det för fel??Så nu har jag lånat:ett vitt linne och stumpebyxa!!!
Nu kom ville(också kusin)Jag försökte locka ner matilda till att spela fotboll nere på bottenvåningen...gissa hur det gick??????????????????.........

DÅLIGT!!!!!!!!!!!!!

Men jag och ville showade ut alla ändå!! xD

Ha det bra och glöm ej mitt namn Fanny Johansson (det kommer nämnas ofte i framtiden!!)'

ps:Jag och mitt lag Tumba vann mot Älvsjö i innebandy!!Hahahahha och jag står i mål mot ett år äldre !!Jag äger!!

Kram

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0