Gingerbread & a fun time.

heeejjjjssss. Har precis snackat med anna, hon gick ensam från busshållsplatsen och var rädd, så jag tröstade henne lite. naw gums!
Idag så följde Sofie, Beccsi och Anna med mig hem. Vi tittade klart på twilight som sofie aldrig hann se klart igår, och efter det skulle sofie åka och shoppa skor, så hon gick. Jag och anna började då göra pepparkakor! Medans beccsi pluggade.. Haha. Men de blev riktigt goda, och jag har faktist för en gångs skull tagit kort OCH laddat upp de på datan! Visst är ja så sjukt duktig?! Och därför får ni också se lite bilder från våran spakväll som vi hade för hmm.. 2 veckor sen. Så de finns här nedanför.
Nu så har ja precis ätit lite olives, och efter grabbsens träning ska vi käka lite korv&pommes, det e najjz.
Sen ikväll blir det OD ( som jag tog fel på dag igår sorry ) och twilight nyheter. Ska nog göra en ikon för twilight nyheter faktist! Det ska jag göra på en gång. Här kommer lite pics (ps, lite andra på mej kmr också) :









Så, bilderna från spakvällen kommer i nästa inlägg. Annars blir det så sjukt långt!
Kyssssar.

(Får avsluta med vråan header efter som min avslutningssak har försvunnit eftersom jag har laddat upp så mycke bilder ! )


Kommentarer
Postat av: RC

ouuuf jag är så het:D

2009-12-02 @ 18:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0