glad glädje happines.

hejsan svejsan i blåbärsskogen. Sitter i köket och gör 0,0 saker just nu. Bröderna&Fille spelar cod (call of duty) no life or what?! Aja, mörsan&försan är och handlar juleklappar till oss :D wiieeeeeeeeeeee..
Jag & mamma åkte iväg efter school till liljeholmen och handlade julklapp till anna, cissi & födelsedagspresent till dani. Har skrivit as coola rim till anna&cissi. HAHHAA. Jag är en poet, har alltid vetat det innerst inne...
Ikväll kommer det troligen bli så att anna,cissi, sofie och alice kommer hit och så ska vi leka i snön! hhhaa, kul liv.
Sen stannar alice kvar och sleeeeeeeeeeepar här. lovely.
Jag & rebecca sitter just nu och messar med varandra, och jag tycker det är så jävla sjukt kul så jag sitter och garvar åt smsen ?! Haha, sajk
Nu ska jag hmm......läsa lite bluggs och fortsätta att inte ha nåt liv.
KRAM.


Kommentarer
Postat av: RC

haha jag vet , jag är rolig att smsa med (a)

mohahaha,

loveu

2009-12-18 @ 13:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0