GR8.

Hejjjjj, jag sitter nu hemma, vi kom från mia&leffe för typ en timme sen, vi sov nämligen över där. Vi var väl uppe till 2 tiden i natt, och mamma väckte mig kvart över 11 :$ hehe, men det var skönt och sova ut iaf !! Sen åt vi en "dagenefterfrukost" som vi kallar det. Med köttbullemackor, ägg, rödbetssallad osv.. lovely.
Efter frukosten så packade vi ihop lite, sen åkte vi. Och nu ska vi snart iväg igen. Till Ella,Christina och Javen. Javen fyller nämligen 40 och ska öppet hus, så vi åker dit och firar honom ett tag. Så nu har jag bytt om till mina nya kläder jag fick igår. Allt är nytt ! Trosor, strumpor, lacktights, adidas tröja och en tröja med ett ansikte på typ. Så det har jag på mig. Man får vara hos de redan klockan 2, men vi kommer typ åka dit vid 4 trorja, så det e ett par timmar kvar. Får se om jag hinner skriva lite news innan jag åker, om jag hittar nån information vill säga !
Nä nu ska jag sluta. Får se om det kommer bilder så småningom, det tror jag att jag ska fixa till ! Nästa sak och se framemot är NYÅR !
KRAM.
Glöm inte twilighttilda !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0