Grattis Mammsen!

Hejsansvejsan. Sitter just nu hemma och lyssnar på Higher. Vinnarlåten alltså. Sjukt bra !
Det blir ingen stan med sandra idag, lite missförstånd och sånt. Men jag ska då istället åka iväg med mamma och pappa till skärholmen, får köpa presenten som jag ska köpa till mamma där, så får hon den sen xd.
Jag ska även titta på en rosett! Hilma fick en igår av Ellen, och den var superfin, och jag skulle själv vela ha en, så jag ska kolla på en. hehe. Sen ikväll kommer de ju massa gäster och då blir det firande för mammsen som fyller år idag! Grattis på dig!
Skriver troligen inte ikväll, men man vet aldrig... Mohahhahaha. skoja.. haha jag e så skojig idag !
Puss&Kram skumbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0