GRATTTTTIIIISSS TILL OSS :) !

Hejsan! Har precis skrivit ett as långt inlägg i twilightbloggen så jag e rätt trött i fingrarna, men det är klart jag ska skriva idag i tildurbralis eftersom att det är våran 1 ÅRS DAG IDAG ! Idag är det exakt 1 års sen som jag & alice startade den här bloggen. Kul va? Så gratta oss nu !!!!
Dagen idag har hittils varit rätt boring, bara data tills nu, eller ja, en dusch & bur rengöring har man också hunnit med. Har på mig min t-shirt som jag köpte i söndags hihi mi lajki :)
Hm, ikväll blir det väl städning inför nyår som är i morgon. Gästerna kommer redan vid 1 eftersom vi ska hjälpas åt med maten osv.. det kommer bli super trevligt iaf ! Jag ska ha min paljettklänning och låna mammas paljettkofta ! As snyyyyyyyyyyyyyyyggg. Så jag kommer va party ! Men när de kommer så kommer vi åka pulka nere vid långsjön först, och sen grilla korv ute & så. Det blir mysigt ! På med varma kläder & varm choklad !
Nu ska jag typ dammsuga här uppe, städa mitt rum, ta upp klädhög osv.. OJ SÅ SKOJ.
Herrrrrrrrrå. Hare bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0