hej mitt vintersverige.

hejsan i snön alla fina. Det blev lite ändrade planer igår hehe.. Alice sov inte över här och flickorna kom inte på kvällen. Istället så tillbringade jag kvällen/dan med beccsi. Hon sov över här också.
Ska väcka henne om 5 min, för hon behöver sin "skönhetssömn" or noooooooot. haha puss på dej :*
Efter jag har väckt henne så ska vi käka brunch i think. Sen vid halv 2 nånting drar ju jag till reimers. Och innan är det packning och grejor, så vi hinner ju inte vara föööör sega nu på morgonen.
Till igår, Jag och becca gick ut en snabbis i snön och mulade varandra lite, vi gick in efter typ 10 min, då drack vi varm choclatee... mm.. lovely. Sen så väntade vi på att mörsan&försan skulle komma hem från barkarby. Tillslut kom dom hem, och då fick jag ett par skooooooor! I love them! Det är iförsig gympadojer, men jag ska använda dom ändå :D Sen åt jag mat. Efter det så hoppade vi i bubbelbadet och badade i ungefär 1 ½ timme innan vi klev upp och smörjde in oss med bodylotion och annat skit. hahah. Sen låg vi typ i sängen till halv 3 på natten innan vi somna. FÖR ATT NÅGRA VISSA KILLAR HÖLL OSS VAKNA HALVA NATTEN.
men tack för ett gott skratt pöjkar. :o priiisa gud. HAHA.
Aja, nu blev de flumm.
Nu ska jag väcka beccsi.
Kramssi..
hör av mig sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0