hissen eller dissen for today!



- Kläder med blommor på! Mitt linne som jag köpte igår var med blommor på och det var så sjukt najs. Me love!
- Innebandy. Det är den mest fanatstiska sporten som finns, och alla borde prova det, det är som en frihet liksom.
- Twilight. Hur kan jag ha missat och inte hissa twilight, allt med den e underbart.
- Mina mockasiner. Hihi, alltid härliga och sätta på sig efter skolan... lovely


- Mitt stökiga rum. Jag orkar bara inte städa... Kläder överallt... hjälp mig nån.
- Att mitt rum aldrig blir av. Jag skulle ju göra om det jue ! Äh, inget händer....
- Krigsspel. Sååååå booooorrrrrrrrriiiiing ?!
- Att Tove åkte ut igår. Hon var så sjukt jävla duktig, men hon kommer komma långt ändå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0