How do u know!?

hejsan svejsan i lingonskogen. Idag var det as najs dag i skolan, fick sluta tidigare på första lektionen, engelskan var as rolig julkort och grejer, gympan va kul, och no:n utgick.. såå.. nu är jag hemma. Dock ensam eftersom mamma dragit iväg till nacka och shoppat. Jahapp.. Funderar på att sätta på twiiilight, men det får vi se hur det blir. Tuggar just nu på en isbit och stör mig sjukt mycket på att mamma glömde stänga frysen så den står och piper -.-, FAST jag har stängt den... Åhhh,,, DAMPPP
Aja, nu ska jag göra julkort på datan till mina små flicksor som jag ska ha mini-jul med ikväll :*
Twilight news kmr efter det här..
KramsiKramsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0