I am living in a Box.

Morron alla bloggläsare ! Ni kankse inte är uppe än, men klockan är iaf 10.14, och jag sitter och småkollar när brosan spelar c.o.d. (förkortning för call of duty, eller hur det nu stavas) Det är boooring.
Låg väl i sängen vid kvart i 1 tiden igår, och såg lite twilight från mobilen, har nämligen spelat in favroitscenerna i den, så jag kan kolla näääär jag vill. Härligt va?
Idag blir det ju somsagt västerås med laget. Vi ska mötas vid solna, eftersom det är där vi åker ifrån, klockan 14. Vi är hemma klockan 9 på kvällen. Vet inte vad vi ska göra alla dessa timmar förutom att kolla på matchen men jaja, det blir nog kul iaf ! Det tar 1 timme med buss från solna iaf, och sen vet jag inte vad vi ska göra när vi kommer fram. Man ska ha på sig matchtröja och overallströja, eftersom alla ska se att vi e älvsjö!?
Så det blir nog inte så mycket inlägg idag, kanske lite twilight news när jag kommer hem eller nåt.

Vi behöver verkligen mer läsare på den här bloggen, fast jag vet inte hur, men jaja, 15 besökare per dag är ju inte så himla kul att ha på sin statistik.. :(
Aja, för er som läser så kan jag säga att det betyder a looooooooooot.
hare bäst nu hörni så hörs vi kanske ikväll.

Kysssssssar. (ps lägger in en hiss&diss i nästa inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0