I can see it in you eyes

Tjena bloggen. Nu är klockan 22.39, och det är paus i filmen 28 dagar som går på 4an. Resan till västerås var sjukt rolig, och Sverige vann över Norge med 17-3, så det var najs!
Efter det så åkte vi hem direkt, och jag var väl hemma vid halv 10 nånting.
Imorgon är det samling klockan 8.15 i västertorp så det blir inte alls för sent ikväll. Vi ska möta tullinge, och de är riktigt tuffa! Men vi klarar nog dom får man hoppas på!
Efter det ska jag iväg till farbror, och vi ska typ fira hans födelsedag, fast han fyllde år den 2 november, så det är lite sent. HEHE.
Får se om jag hinner lägga in en snabb twilight neeews innan jag går & lägger mig.
Nu börjar filmen!
kramssiiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0