ICECOLD.

Hejsan bluggsen. Kom nyss hem från stan. Vi var ju somsagt där med skolan, och det var mysigt men kaaaaaaalllt. Var det någon mer än vi som märke SNÖSTORMEN?!??!?! Usccch, verkligen ispinne nu när jag kom hem. Men nu känns det bättre och man har börjat värma upp sig lite igen. Just nu är det ju så sjukt mycket snö, och det känns härligt ändå! Hur fint är det inte?! Och tillbaka det här med kallheten. När vi kom till fruängen så ville alla liksom bara komma på bussen (144) hem. Men nejnej, 40 min väntan blev det pga nån busschaufför gubbe som snacka om att han skulle till liljeholmen!! Aja, nu är jag hemma somsagt.
Imorgon är det avslutning - äntligen ! Jag har längtat & längtat, och snart är det jul tillslut, gud så härligt! Vi börjar vid 10 imorgon, då ska vi typ få intyg, göra nån lek (?) och fika. Man fick ta med sig eget fika och jag tror jag tar med mig en lussebulle och lite julmust... yeaaaaah. Jag har längtat till imorn i år&dagar, men mer längtar jag ju till julafton som är om exakt en vecka ! Nu börjar det snöa igen efter 1 minuts uppehåll. Lovely.
Ikväll är det träning + avslutning. Först tränar vi som vanligt, men sen stannar vi kvar och typ har nån slags avslutning, det ska bli myspys ! Nu ska jag hm.. packa upp min matsäck och hmm.. dricka upp min MER :D
Iskalla kramar.
tilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0