iTunes in tha houze

Hejsan ! Nu är det reklam i robinson så då passar jag på att skriva. Vi har ätit gott, och har bara slappat. Ella är här också, och hon ska sova här, och hon e twilight nörd som jag (a) Så jag,Fanny och ella har kollat på twilight, första gången för fanny. Hon tyckte väl sådär om den men helt okej iaf !
Imorgon så blir det nog shopping, ska handla för presentkortet på gina och sen kanske lite annat. lovely.
Idag har ja också laddat ner massa låtar till min Ipod ! Och en massa bilder på rob, hihi. underbart.
Jag har också laddat ner new moon soundtracket och jag älskar verkligen lykke li's låt possibility. Så överlägsen.
Juste, jag och mamma ska (troligen) gå och kolla på new moon nu på jullovet ! Då blir det andra gången för mig! Inga problem med att se den igen.. haha.
Nu börjar robinson.
Pussar&Kramar.
Ps, kmr sakna er alice,anna cissi <3 :(, hoppas ni får det as kuuul, drick lite varm choklad åt mej... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0