last christmas,

hej.. Nu är det reklam och nyheter på nån film som heter "Next" med Nicholas Cage. So far so good.
Igår/Idag så åkte jag somsagt iväg med dani, ellen,siri, och elin eftersom dani skulle fira sin birthday. De hade hyrt en mini-buss. Efter en timme var vi framme, och då var vi i Oxelösund, hos hennes moster och hennes man.
Det var hur mysigt som helst där! När vi kom dit bäddade vi och så, sen gick vi ut & mula varran lite. Sen gick vi in, bytte om till pyjamas och käkade pizza. Sen så ja, hade vi kul tills typ 00, då somnade vi. På morgonen så vaknade vi vid 8, åt en härlig frukost, och packade ihop allt. Sen åkte vi iväg till BODABORG! Där hade vi sjuuuuuuuuuuuuuuuukligt kul. Men jag & siri åkte hem tidigare för ja fick magont, och siri va trött. Så vi checka tv tills de kom tebax, och sen åkte vi hem. När jag kom hem till mitt så var mia,leffe & ville här, de skulle käka med oss. Vi åt potato med kött. As gott. Nu har de åkt hem, och vi kollar somsagt på filmen. De najs.
Imorgon är det måndag, och första dan på jullovet kan man säga! Såååå underbart! Så, lång sovismorgis, sen ska jag typ träffa beccsi och käka kycklingsallad. Härligt. Sen är jag nog med hemma i några år till. HEHEHEHE. love u

Tisdag blir det kanske shopping med sysslingen min. Stan.
TORSDAG ÄR DET JULAFTOOON. och mami & dadi har lagt ut presenterna i vardagsrummet, wie, har redan börjat klämma lite (a)
Grattis te Dani också som faktist fyller år inte mindre än 23.37. Grattis plötten.

Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram Tildis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0