Lucia,

Hejssssss ! Sitter just nu hos mia & leffe, mia fyller år idag så vi firar henne little. Vi ska typ åka hem nu, så det blir ett snabbt inlägg. Imorse när jag vakna var det ingen hemma, de var på killarnas match, då gick jag upp och tittade på twiiilight och sen tog jag det chill tills de kom hem, då tog jag en dusch och smörjde in mej me body lotion, so lovely! Och på fredag är det avslutning, jag längtar så jag döööör ! Gud så härligt, och igår (som alice skrev) så snöade det! Helt underbart, det blir så fint, tråkigt att det försvann idag men det kommer nog bli snö till jul får vi hoppas på! Såg att Alice fick en gullig kommentar till hennes inlägg : /A.
Läs det Alice om du läser detta. <3
Imorgon är det skola, och vi börjar 7.20. Luciafirande, bajs&korv på det.
Sen är det chill dag, vi går sent på måndagar så det blir bara hem och ta det lungt efter skolan i think.
Nu ska jag ringa alice trorja ! HEHE.
/tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0