Meet me halfway.

Tjaaa bluggsen. Idag fick morgonens låt ligga som rubrik. Hehe, asså jag lyssnar alltid mest på musik när jag vaknar, och när jag går & lägger mig, alltså på kvällen. Jag hinner typ aldrig lyssna på dagarna.
Just nu sitter jag i köket med min bettyboop pyjamas. Ska snart gå upp och fixa mig. Ringde becca för typ 10 min sen, och då sa hon att jag skulle ringa vid 12 för då skulle hon vakna ! Åh, sån jävla sömntuta.
Aja, sen kommer hon väl hit och vi myser lite. Sen vill jag jätte gärna gå på new moon idag, men mamma säger bara kanske hela tiden. Jag funderar på att gå med någon annan istället..
Jag ska skriva ett inlägg i twilighttilda också innan jag börjar fixa mig så det är bäst att jag avslutar.
Kram, ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0