morning after dark - timbaland,nelly furtado

Hejjs, är nu hemma från 40 års festen. Det var trevligt, och det var dans & massa bra musik på slutet, och mysigt snack. Klockan är nu 00.26 och jag är faktist inte ett dugg trött ! Okej, lite trött, men jag skulle inte kunna gå & lägga mig nu iaf. Imorgon så börjar ju mellandagsrean, eller, i vissa affärer redan idag. Men imorgon ska jag iväg har jag bestämt, måste leta efter lite pengar, jag kanske har nåt gömt nånstans, man vet aldrig ;)
Får se vem jag shoppar med, maybe alice som skrev att hon också skulle shoppa imorn. Wieeeeee
Aja, jag funderar på att lägga mig under täcket ändå, det är ju faktist rätt frestande om jag ska vara ärlig.
Hm, jag tänkte bjuda på en bild.. ska se vad jag hittar.. :

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0