Nano & Adidas

Tjabis bluggsen, ledsen att jag stör er mitt i allt ståhej här på julafton men jag skriver ändå (a)
Jag har fått hur. mycket. paket. som. helst. Åh jag är så glad över allt !
Jag har bl.a fått :

Ipod Nano (mörkblå som skiftar i lila) ME L O V E  !
Sockor
Massa kläder, adidas munkjacka röd, tröja, kjol, lacktights bla.
Vantar
Mössa
Satinlakan
DVD - Michael Jackson
New moon soundtracket (!!!!)
Och sista twilight boken, fast den har jag inte fått den, mamma har beställt :)

Det var lite av alla underbara presenter jag fått ! Har haft en underbar kväll/dag med min familj och vänner !
Jag hoppas ni också haft en bra dag med mycket paket och Alladin&Paradis askar kvällen lång !
Just nu försöker jag ladda ner musik till Ipoden men det går inte så bra, skit sak ;) Haha.
Hejdåååå.. ha en fortsatt trevlig kväll allihopa.
Kramar.


Kommentarer
Postat av: Claudia<3

Älskar Alice ipods färg men nu kanske din också (A)!:D

2009-12-28 @ 21:12:33
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0