Pump it harder.

tjjjaaaa bluggsen. Sitter och lyssnar på lite spotify och käkar lite mellis. På spotify står Paramores Decode. En låt som också är med i new moon, faktist. loveely. Ikväll är det träning, och jag är faktist grymt sugen på det idag! Den börjar iaf halv 6, och sen till 7. Samtidigt drar family till ikea, så jag är nog ensam ett tag innan de kommer hem, då kan man ta en lååång och skön dusch utan att någon/några stör. hääärligt
Ikväll är det Glee också, inte missa! .. Och imorgon är det fredag! Har längtat sjukt mycket de här dagarna. Har inget planerat för tillfället, men på lördag så bär det av till västerås med innebandylaget och vi ska typ se VM match svenska damlaget - norge. Det ska bli sjukt kul de me!
Snart kommer mammsen hem, sen blir det twilight news i nästa inlägg, blir nog ett ikväll också kanske. Lovely aight ? Hehehhehe, jag är sååååååååå beroende. Gjorde t.om en inbjudan till mitt och robs bröllop igår till mina kompisar.
Borde jag söka vård?

Aja, jag mår iaf bra av att drömma det e ju det bästa eller hur?!?! puss på er beccsi,sofie och blenda som spelar med i mina drömmar. pusssssssssss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0