Right now

Take my hand and walk with me let me show you what i'm feeling, what's going on inside of me. don't you now you have changed me don't you know my wishes all come true your'e my angel now i wanna do it alla for u, right here right now, nothing is impossible right here right now, i'm riding on a mircale, i see your face and i feel your love and there is nothing i could do, right here right now my heart my heart belongs to you.


Hejsss bloggsen. Klockan är nu halv 4, och jag sitter hemma och ja, tar det lungt. Snart är det träning och jag är taggad! Dagen i skolan var väl bra, kul på svenskan, vi gör julkort där, och det ska bli kul och se hur de blir tillslut! Nu börjar det verkligen kännas att det snart är jul, visste ni att det är exakt 2 veckor kvar till julafton idag? Det är så underbart! Jag vill ha paaakeeeeeeet nuuuuu. Och kalle anka, och allt annat som är så bäst med julen!
Idag fyllde Anna,Cissi,Angelica och lilla Axel år. Och det är ju Nobeldagen! Grattis så jätte mycket allihopa!
De har redan fått presenter av mig på deras lilla kväll, men de fick iaf 50 kr och dela på, och köpa nåt litet.. :)
Imorgon är det lilla jul, så jag går hem, hämtar presenten, och sen drar jag till reimers. Där så har vi det aaaaas mysigt, sen drar jag hem hyfsad tid så att jag hinner hem till IDOL FINALEN ! Erik och Calle.. hm.. tror faktist att Erik är årets vinnare. Får hoppas på det! Sen fyller ju mamsen år på lördan, så då ska vi gratta henne på morgonen, sen ska jag iväg till stan med Sandra, min syssling ! Det ska bli kul, eftersom vi nästan aldrig träffas. Då ska jag shoppa lite presenter till alla dessa folk.. och sen kommer vi hem i hyfsad tid så att jag hinner byta om innan det kommer gäster. Nu måste jag plugga lite engelska ord innan jag byter om !
Puss på er allihop. Och twilight nyheter kmr troligen efter träningen och innan finalen av mammas pojkar och glee.

Vår julgran förra året. Snart så kmr alla julgrejser fram igen. wie!


Kommentarer
Postat av: City

Hej min vän!

En tyst minut har nu börjat i min blogg för att hedra lilla bebis A.



Kram

2009-12-10 @ 16:33:58
URL: http://gatc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0