Roselyn

tjabis blgogen. Har nu kommit hem från k.kurva/skäris och klockan är 16.23. *pust* Fick med mig en stickad lång tröja, en stor tröja med nåt tryck, och halsband, allt från gina. Sen ett svart linne från vero moda. Sen ett par lila hörlurar som matchar min lila ipod, och ett skydd till den också, genomskinligt. Jag är riktigt nöjd med allt.
Mina brosor köpte varsin ipod touch, bajs på dom. Nu håller jag på att ladda över black eyed peas skivan på ipoden, och jag har redan laddat över robbie williams nya. De najs. Fast jag drogar new moon soundtracket just nu, så underbara låtar ! Jag ska skriva lite i twilight bloggen också lite innan brosorna snor datan.
Kramsi på er .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0