Shit Omg Asså

hejj. Har precis tittat på twilight med mamsen. Jag har tjatat på henne och se den, och hon tyckte den var bra - faktist ! Wie, det glädjer mig ! Papsen och brosorna har spelat bingolotto, det är ju faktist uppesittarkväll, hallå ? Det är igentligen en liten tradition och spela då, men vi vinner ju aldrig så jag pallar inte spela idag hehe.
Idag på dan så har vi haft storstädning med stort S kan jag säga. Jag har tagit bort alla kläder, dammat av skrivbordet och hyllorna, dammsugit, bytt lakan. Allt sånt där härligt -.-. Sen städade vi hamsterburen också, så nu är det fint här hemma ! Gran har vi också köpt, och pyntat. Jättefin blev den, med silvrigt "tema". Mamma vill alltid ha, men aik kulorna sitter i såklart, får se om jag lägger in en bild senare. Nu vill jag bara gå och lägga mig så att tiden går snabbare ! Vi ska vara hos mia & leffe redan klockan 11, då ska vi börja fixa lunch osv. Åååååååååååh vad häääärligt ! Nu sitter min lilla familj och knäcker nöter, jag suger på det så jag gör inte det.
Nu ska jag skriva i twilightbloggen. Glöm inte & läsa den !
Kram & God Jul om vi inte hörs nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0