today is tha day.

hejsan & godmorgon bloggsen. Har precis ätit upp min frukost, som dagligen består av en knäckebrödsmacka med krydda, och ett glas juice. Det kanske inte låter så jätte gott, men det är underbaaaaart!
Idag är det somsagt AVSLUTNING! Och jag är laddad ! Vi ska vara 10 i skolan, och så håller det på i 45 min. Efter det ska jag och mursan åka iväg nånstans och köpa julklappar åt anna,cissi,alice,beccsi. Och sen ska jag köpa nåt till dani som har fest imorgon.. Men det är så jävla svårt att komma på olika saker till alla...Men jag har ju små tankar mohaha. Förmodligen följer anna med också, eftersom vi har bestämt att vi skulle träffas idag, men vi får se hur det blir. Hur fan ska jag köpa present till henne om hon är med? Men annars så är jag med henne efter hela saken ;) Klockan är 09.18 just nu, och jag ska checka bussarna, sen blir det avhopp vid sofia och så går vi tsm. Lovely, skönt att hon e frisk igen efter en 3 dagars sjuka!
Glöm inte och läsa hennes blogg ! sofiasnofors.blogg.se.
Nu ska jag nog börja avsluta. Twilight news kmr in ikväll i think !
Ha en riktigt bra skolavslutning nu alla JS barn !
Kraaaaaamsar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0