Twiiiiilight is tha shit jao ?!

NEWS FOR TODAY :

http://www.youtube.com/watch?v=qSvCjP3p840&feature=player_embedded
Intervjuv med Rob när New Moon hade premiär i London.

Såhär KAN Dvd:n se ut när den kommer ut (osäker om vilket datum än,men det får ni veta när jag vet!)


Är han inte föööör underbar?

My boy.

Klicka för stor bild

Den här bilden ovan är ifs en header för en blogg, men det är så sjukt fina bilder så ja svimmar!

Juste! Igår så fixade jag ett collage med bilder ur tidningar på Rob och satte upp i mitt rum, så fint! Nu hänger det där och får en slängpuss varje kväll. :) Nu känns det som om han e närmare ! Hihi. är jag beroende or beroende?

Och så till alla Taylor fans :

Hot or what?




Så, det är det ni får idag.. Härligt!
Vi hörs imorgon folks !
Kramssssisisisi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0