Vem är bäst!? - Jag :)

hejssan alla fina flickor&pojksar. Kom precis hem från min "möhippa" ! Haha, nejmen vi kan kalla det "överaskningssak" som beccsi och sofie fixade. När dom kom fick jag sätta på mig ögonbindel, vi hoppas på och bytte bussar, och sen tillslut kom vi fram till......... McDonalds. Där åt vi gott och de bjöd på glass till efterrätt, haha mina flickor det <3
Idag i skolan så gick vi på teater ! Den var på en teater scen i rågsved. Den hette Chilla eller Tjalla som teatergruppen Ung utan pung anordnat. Den var faktist riktigt bra! Gå & se den, det är gratis också, + för det!
Det var både roligt & allvarligt på samma gång. Efteråt så fick man ställa frågor till poliser som jobbar i älvsjö. Vi har ju några kompisar därifrån, haha polisbilsresan kmr ni väl ihåg ? Basse, som körde bilen den kvällen, var där, och kände igen oss! Hehe, våra fans  (wb beccsi där va!?)
Mer saker har hänt idag, rebecca har blivit förälskad, hhaha.
Längtar tills på fredag då det är minijul hos ellen med dani & hilma, så mysigt att träffa de, och ska bli kul och se om ellen gillar sin present !
Jag är så jävla sjuuk mätt efter den där jävla donken saken. bläsh...
Nu blir det neeeeeeeeeews.
Bye people. kissies n hugs.


Kommentarer
Postat av: RC

haha så sant det, im in loooooove baby!:D

vi måste tbx ditt och kolla på den igen!:)

måste se min prins hih(a)<3

love u tilda!<3

2009-12-10 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0