thailand imorn ;o !

heheyeyehyeyehe!
THAILAND IMORGON ! FAN VA NAJJJJJJS JAOOO! jag längtar så ja döööööööööööööööör, har tait fram kläder det e bara ayy packa i väskan nu ! planet går från arlanda kl.20.15 (a) det kmr bli världens längsta dag ! men de ska bli skiiiit nasj !
dagen idag var ja me saru & emlan <3 haha "drogad turk"  ÄKTA HUMOR <333333
sedan innebandyträning, sofflan ska sova här i natt  (aa) vi kollar på lets dance , och har precis bäddat
sen blir det "samantha" <3 lovelovelove !
sedan hopp i säng ! och spökhistorier. sofflan e läskigt grym på de ;s kmr ju pissa på mej vafan ;o ! <3

nej , nu ska ja läsa mina kollegors blogg ( saruemmu.blogg.se ) <3 lööve
sofflan vill att ja ska vara lite seriös (a)
tror inte jag hinner skriva imorn innan jag åker, och jag vill ha massor me kommentarer (a)

7/2 - 26/2 ( tonåring 18onde )

/ tildi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0